Την απόφαση να αποσύρει τις διαφημίσεις της από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στις ΗΠΑ ανακοίνωσε η Unilever.

«Δεδομένου του Πλαισίου Ευθύνης και της πολωμένης ατμόσφαιρας στις ΗΠΑ, αποφασίσαμε, ξεκινώντας άμεσα και τουλάχιστον μέχρι το τέλος του έτους, ότι δεν θα προχωρήσουμε σε διαφημίσεις στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης Facebook, Instagram και Twitter στις ΗΠΑ», αναφέρει μεταξύ άλλων σε ανακοίνωσή της.

Υπενθυμίζεται ότι πάρα πολλές μεγάλες εταιρείες έχουν προστεθεί σε αυτό το μποϊκοτάζ που γίνεται λόγω της διαχείρισης των θεμάτων λεκτικής βίας και ρητορικής μίσους, με το Facebook να χάνει δισεκατομμύρια από αυτή την απόφαση.





Source link

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *