Είστε σε μία σχέση και ο πρώτος καιρός όπου η σεξουαλική δραστηριότητα ήταν στο ζενίθ έχει περάσει… Υπάρχουν αρκετοί λόγοι για τους οποίους οι σύντροφοί μπορεί να μην συμφωνούν ως προς την συχνότητα των ερωτικών επαφών.

Αν εσείς και ο σύντροφός σας βλέπετε ότι είστε σε ερωτική… ασυμφωνία, καλό είναι να απαντήσετε στις πιο κάτω ερωτήσεις:

Υπάρχει κάποιος ιατρικός λόγος;

Πολλές χρόνιες νόσοι όπως ο σακχαρώδης διαβήτης, ο υποθυρεοειδισμός, η νόσος του Addison, η στεφανιαία νόσος ή επίπονες νόσοι όπως η ρευματοειδής αρθρίτιδα μπορούν να συμβάλουν στη μειωμένη σεξουαλική επιθυμία. Η λίμπιντο μπορεί επίσης να μειωθεί με την υπερβολική χρήση αλκοόλ αλλά και την λήψη αντικαταθλιπτικής αγωγής. Τέλος σημαντικό ρόλο στη μείωση της σεξουαλικής επιθυμίας μπορεί να παίξει η κόπωση και η κατάθλιψη.

Έχετε προβλήματα σε άλλους τομείς της σχέσης σας;

Η έλλειψη επικοινωνίας, οι διαρκείς καβγάδες και μία γενική αίσθηση απομάκρυνσης μεταξύ του ζευγαριού μπορεί να φέρει μειωμένη σεξουαλική επιθυμία σε έναν ή και τους δύο συντρόφους.

Μήπως ορίζετε αλλιώς την επαρκή συχνότητα σεξ;

Είστε σίγουροι πως αυτό που ορίζετε εσείς ως λίγο σεξ, είναι λίγο και για τον σύντροφό σας; Θα μπορούσαν τα παράπονά σας να οφείλονται σε διαφορετικές οπτικές του τι είναι ικανοποιητικό και τι λίγο; Πριν αποφασίσετε ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα επικοινωνίας στη σχέση σας, συζητήστε με το ταίρι σας ποια θεωρεί την επαρκή συχνότητα σεξ και προσπαθήστε να βρείτε τη χρυσή τομή.

Μήπως άλλαξε πρόσφατα ή ζωή ή το σώμα σας;

Οι αλλαγές στη ζωή μας, – από την πατρότητα και τη μητρότητα – έως την αλλαγή δουλειάς μπορεί να αποτελέσουν παράγοντες που οδηγούν σε στρες και κόπωση, παράγοντες που επηρεάζουν και τη σεξουαλική επιθυμία. Ορισμένες από τις σωματικές αλλαγές που επιφέρει η γήρανση – από την κολπική ξηρότητα κατά την εμμηνόπαυση στις γυναίκες και τη στυτική δυσλειτουργία στους άνδρες μπορούν επίσης να οδηγήσουν σε μείωση της σεξουαλικής διάθεσης.

Ακόμα κι αν τα προβλήματα δεν οφείλονται σε κάποιον από τους πιο πάνω λόγους υπάρχουν τρόποι να ανακαλύψετε τι φταίει και να το αντιμετωπίσετε:

-Συζητήστε με τον σύντροφό σας τις διαφορές που μπορεί να υπάρχουν, χωρίς επικριτική διάθεση αλλά με εποικοδομητική στόχευση.
-Συγκεντρωθείτε – για λίγο – σε μη σεξουαλικούς τρόπους διασκέδασης για να έρθετε ακόμα πιο κοντά με το σύντροφό σας.
-Συμβιβαστείτε: Αν ο στόχος σας είναι η συνέχιση αυτής της σχέσης και είστε ο άνθρωπος που θα ήθελε περισσότερο σεξ τότε καλό θα ήταν να βρείτε τρόπους έτσι ώστε είτε να συμβιβαστείτε σε μία ενδιάμεση κατάσταση.
-Σεβαστείτε τις προτιμήσεις του συντρόφου σας και εστιάστε στα σημεία που του αυξάνουν τη σεξουαλική διάθεση, αποφεύγοντας εκείνα που τη μειώνουν.
-Κάντε σεξ με πρόγραμμα. Ίσως να μη φαίνεται και η πιο λογική λύση όμως προγραμματίζοντας το πότε θα κάνετε σεξ μπορεί να ενισχύσετε την ερωτική σας ζωή.
-Εξασκηθείτε στην αγάπη και όχι στην αποπλάνηση. Δείξτε την αγάπη σας στον σύντροφό σας χωρίς απαραίτητα να στοχεύετε στην σεξουαλική σας ικανοποίηση.
-Ενισχύστε τη φιλική σας σχέση. Το να είναι οι σύντροφοι της ζωής σας οι καλύτεροί σας φίλοι ενισχύει τον συναισθηματικό δεσμό ενισχύοντας τη σχέση σε πολλούς τομείς, ανάμεσά τους και τον σεξουαλικό.

Πηγή: ygeiamou.gr

5+1 τρόποι για ανεβασμένη λίμπιντο!

Θέλετε να έχετε μόνιμα ανεβασμένη λίμπιντο και να μην ανησυχείτε για την σεξουαλική σας ζωή και διάθεση; Δεν είναι ανάγκη να καταφεύγετε σε άλλες μεθόδους…

Τα περισσότερα άτομα που θέλουν να ενισχύσουν τη λίμπιντό τους καταφεύγουν σε λίγο – πολύ γνωστές λύσεις: Στρείδια, ταινίες πορνό ή μασάζ με τη σύντροφο.

Ευτυχώς, η επιστήμη έχει ανακαλύψει μερικά ακόμη πράγματα που μπορεί να κάνει κάποιος για να ενισχύσει τη λίμπιντό του και την επιθυμία για σεξ.

Λίγο κόκκινο κρασί;

Εάν είστε ρομαντικοί, τότε βγείτε ένα δείπνο επιλέγοντας να πιείτε κόκκινο κρασί. Οι γυναίκες που έπιναν ένα ποτήρι κόκκινο κρασί ημερησίως ανέφεραν υψηλότερα επίπεδα σεξουαλικής επιθυμίας και κολπικής λίπανσης σε σύγκριση με όσους καταναλώνουν οποιοδήποτε άλλο αλκοολούχο ποτό ή δεν έπιναν καθόλου, αποφάνθηκε στο παρελθόν μελέτη του The Journal of Sexual Medicine.

Τρομάξτε λίγο τον εαυτό σας

Σκεφτείτε το ενδεχόμενο να παρακολουθήσετε ένα μάθημα σέρφινγκ, αντί για να κάνετε μια ρομαντική βόλτα στην παραλία. Σύμφωνα με μελέτη του Archives of Sexual Behavior, το αντίθετο φύλο θα βρει ελκυστικό το ότι φτάνετε την αδρεναλίνη σας στο ζενίθ, ακόμη και αν στην αρχή νιώσετε άγχος και τρόμο.

«Όταν κάνεις κάτι συναρπαστικό, η καρδιά σου “τρέχει” και το νευρικό σου σύστημα ενεργοποιείται με τρόπο, σαν να είσαι σε σεξουαλική διέγερση», σημειώνει η Cindy Meston,επικεφαλής και συν-συγγραφέας του Why Women Have Sex. Απλά μην καταναλώσετε όλη σαν την ενέργεια στα κύματα!

Γιόγκα

Σύμφωνα με το περιοδικό Journal of Sex and Marital Therapy, η γιόγκα ενισχύει τη λίμπιντο, καθώς το άτομο εξοικειώνεται με το σώμα του και έρχεται σε επαφή με τη σεξουαλική του πλευρά.

Bonus: Η γιόγκα μπορεί επίσης να βελτιώσει τους οργασμούς, αυξάνοντας τη ροή αίματος… εκεί κάτω!

Στα κόκκινα

Θεωρείται η φλογερή απόχρωση και όχι άδικα! «Το κόκκινο δείχνει status και εξουσία», σύμφωνα με τον καθηγητή ψυχολογίας Andrew J. Elliot. Οπότε παροτρύνετε τον/τη σύντροφό σας να ντυθεί στα κόκκινα.

Ιδρώτας
Ακούγεται περίεργο, καθώς ο ιδρώτας δεν είναι ό,τι καλύτερο. Ωστόσο, η μυρωδιά ενός σώματος που μόλις γυμνάστηκε, ενδέχεται να λειτουργήσει διεγερτικά για εσάς. Μυρίζοντας τον ιδρώτα, μπορεί να αυξηθεί το επίπεδο της κορτιζόλης, της ορμόνης που σχετίζεται και με τη διέγερση.

Μήπως να επισκεφτείτε μαζί το γυμναστήριο (και μετά το ντους);

Πηγή: boro.gr



Source link

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *